diumenge, 9 de març de 2014

En la pols de l'aire: retalls de la presentació







Art i vida

Tremola l'arbre
sacsejat pel vent dels ideals.
I tremola de nou,
en els reflexos de l'aigua,
el riu que corre.

Helena BONALS



Tanka dels orígens 

La neu, miràvem.
Als prats d'hivern, com pètals
et vèiem caure,
bellesa trista cada
volta que tu somreies.

Jordi DORCA




Helena Bonals em va presentar i va llegir poemes; Carme Rosanas (que havia fet l'aquarel·la convidant els blogaires a ser-hi) també va llegir poemes seus, poemes nostres, poemes per compartir. Josep Dorca, el meu germà, acordionista, i també blogaire, va cloure l'acte tocant El vals de l'olivaire.

Montserrat Bonals va tenir cura d'alguns aspectes relacionats amb la logística.    

Moltes gràcies a tots. Als qui hi vau ser i als qui no hi vau poder ser. I a les persones que tan bé ens van atendre a la Biblioteca Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat.




Per a comandes:

La meva adreça és
jordidorcadorca@hotmail.com

l'adreça de l'editorial és
germania@germania.es





















8 comentaris:

  1. Poques fotos tenim, Jordi, però el vídeo amb el mòbil ha quedat molt bé, continuaré provant d'enviar-te'l.

    Gràcies per recitar tan bé el meu poema! M'has de dedicar el llibre, no hi vaig pensar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Helena.
      Quina barra que tinc, no t'he signat el llibre!

      Elimina
  2. Hola Jordi, Jo també he penjat un post avui, parlant de la presentació, amb unes quantes fotos...Em semblava que les meves havien quedat molt vermelles, però ara veig que és el color del fons.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. ara mateix et vinc a veure
    (hi havia un joc de llums i ombres poc afavoridor, però vaig estar molt content que vinguessis)

    ResponElimina
  4. No ens van quedar gens bé les fotos... què hi farem!

    Ara, l'estona sí que va estar bé. Molt bé!!! Em va alegrar molt poder ser-hi.

    Felicitats pel llibre!!! M'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Carme. Moltes gràcies.
      Encara estic en la ressaca,
      una mena de boira ben especial.
      (uf!, porta feina tot plegat)

      Elimina
  5. :) (Ja he passat per ca la Roser, però m'abellia tocar la barbeta del protagonista...)

    T'envio emiliu (sense cognom) :-D

    petons...en l'aire.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una abraçada des dins de la pols de l'aire.

      Elimina