divendres, 9 de juny del 2017

Col·lecció de moments (4)





Recordem, avui, el dibuix que la Carme Rosanas va fer 

a propòsit d'un haiku meu

en què, entre  altres coses, jo mirava d'expressar,  

malgrat tot

la confiança en els ésser humans, 

en la seva tria personal de cada dia, 

en la llibertat individual. 


La Carme Rosanas va continuar aquest haiku

amb un de seu, i es va reproduir d'aquesta manera, 

una vegada més,  

una de les formes de diàleg 

més característiques del seu blog tan variat, 

ple de propostes, 

ple de coneixences.  


Això va ser el dia 11 de gener de 2014


Continuaré. 
     



Cap cortinatge

el desamor no amaga. 

Vola endins, l'àliga. 

JD



Ales immenses

 fan voleiar cortines. 

 Parteixo nua. 

CR






10 comentaris:

  1. Em sembla preciós tot plegat. Haveu publicat el llibre d'haikus?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, novesflors. Encara no. Esperarem una miqueta, a veure si algú ens el publica. Ja t'ho farem saber.

      Elimina
  2. Parell de POETES AMB MAJÚSCULES.
    Preciosos haikus

    ResponElimina
  3. Gràcies, de nou Jordi!

    M'agrada recordar aquests moments blocaires. Me l'enduc al meu lloc de col·leccionar records de la història dels nostres blogs.

    Haurem de seguir amb els nostres diàlegs, Jordi!

    ResponElimina
  4. Espero que ben aviat puguem gaudir del vostre llibre i gaudir de la vostra col·lecció de creativitat!

    ResponElimina